.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.

رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند .
به گزارش شمال نیوز به نقل از  مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد.

وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست .

رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند.

در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند.

شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند.

علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 19 ارديبهشت 1386
چه خوبه ، برای آشنایی بیشتر مردم نسبت به کار و وضعیت شورای شهر یک روز در سسال را به نام روز درهای باز نام گذاری کنند و مردم به راحتی از نزدیک آشنا شوند ، این کار باعث همکاری بیشتر مردم خواهد شد. در آلمان مرسوم است که موسسات دولتی ، مدارس و دانشگاه ها روزی را به نام درهای باز اعلام می کنند و مستقیما از آنها دیدن می کنند. خداحافظ معصومه از آلمان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.